Σε ένα μακροσκελές σιριαλ έχει εξελιχθεί η έδρα της Καλαμάτας όσο στο γήπεδο της εκτελούνται εργασίες.
Η «Μαύρη Θύελλα» της Μεσσηνίας φαίνεται πως δηλωσε δεύτερη έδρα τη Θεσσαλονίκη και το γήπεδο του Αρη. Έπειτα γράφτηκε το σεβαστό για την κοντινή Τρίπολη με τον Αστέρα Aktor να μην μπορεί να το παραχωρήσει έχοντας δύο ομάδες στις επαγγελματικές κατηγορίες και μία γυναικών που παίζει στην πρώτη κατηγορία.
Μετά ακούστηκε το γήπεδο της Νεάπολης ή της Λεωφόρου στο οποίο εν τέλη θα παίξει η Κηφισιά. Τώρα το sportstonoto.gr αναφέρει πως η Καλαμάτα θα αγωνίζεται στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο γήπεδο της παραλίας.

